Tuesday, June 25, 2013

Solat Tarawih

Ahlan Wahsahlan Ya Ramadhan!

Sempena Ramadhan yang bakal tiba tak lama lagi, marilah sama2 kita memperisapkan mental,emosi dan fizikal untuk bersungguh2 dlm melaksanakan ibadah puasa. Semoga segala ibadah kita diterima Allah, In Sha Allah.

Di samping itu, jangan lupa pada si kecil yang memerlukan didikan dan pendedahan tentang puasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Ajarkanlah tentang apa itu puasa dan kaedah melaksanakannya serta syarat2 sah puasa. Mendidik anak2 berniat puasa dimalam hari dan mengajaknya bersahur sudah pasti menjadikannya sebagai satu pengalaman hidup yang menarik dan tidak dapat dilupakan.

Apatah lagi membawanya utk bersama2 melaksanakan solat tarawih bersama di masjid sepanjang bulan Ramadhan. Anak2 yg cerdas dan pintar sudah pasti bersemangat! Pakaian yg bersih dan selesa juga penting apatah lagi dalam beribadah kepada Allah.

Kalau kita boleh mengenakan pakaian yg bagus2 dan mahal utk majlis tertentu atau rutin apa salahnya tahun ini kita mengenakan pakaian yg baru dan selesa utk berjumpa Allah?...ayuh ubahlah sikap kita! Semoga dgn sedikit kelainan ini memberikan semangat utk anak2 melaksanakan ibadah di bulan Ramadhan ini.

Untuk itu, kami menyediakan baju melayu denim dewasa dan kanak2 sebagai variasi pilihan terkini. Sesuai dipakai ketika solat tarawih, solat hari raya atau untuk kunjungan ketika beraya. :)

Stok adalah terhad! Now open for pre-order :)


Baju Melayu sedondon anak dan ayah! Bukan sahaja menarik malah amat selesa di pakai. Material denim yang nipis dan sejuk amat selesa dipakai terutama kanak-kanak yang memang sentiasa aktif! :)

Terdapat hanya dalam pilihan warna biru muda, biru tua dan hitam. Saiz seperti tertera di bawah sebagai rujukan. 


Baju Melayu Denim Kanak-kanak

3 comments:

  1. Salam. Macamana nak order ye?

    ReplyDelete
  2. Waalaikum salam AyuMi,
    Thanks for visit dear.
    for the time being, order via email berserta details info spt di bawah:

    Full Name:
    Address:
    Hp No.:
    Saiz:
    Kuantiti:
    Color:

    Sy akan reply dengan info lebih detail :)

    ps: We are now open for PRE-ORDER! Item available on next week ya. Very limited item!


    ReplyDelete